Szukaj

Aktualności

Sortowanie

05.11.2021.

SPACE HUB nowoczesny procesor immersyjny

 

Nowy Wymiar

SPACE – Prawdziwe Przestrzenne Wrażenia

SPACE HUB jest 19”/3U nowoczesnym procesorem immersyjnym wyposażonym w wysoko zaawansowane algorytmy dźwięku przestrzennego do pozycjonowania i przemieszczania obiektów dźwiękowych. Ponad 128 źródeł dźwięku może zostać renderowanych do 128 wyjść w celu stworzenia niesamowitego doświadczenia nieskazitelnej jakości dźwięku 3D w teatrach, musicalach, miejscach kultu religijnego, podczas koncertów i wydarzeń na żywo oraz w studiach produkcyjnych. SPACE HUB jest integralną częścią rozwiązania systemowego SPACE Immersive System Solution.

Algorytmy panoramowania 3D wybierane dla każdego obiektu

Aplikacja SPACE HUB Control zapewnia niezawodną kontrolę i monitoring procesora SPACE HUB. Została ona zoptymalizowana zarówno dla MacOS, jak i Windows, dla tabletów jak i natywnych interfejsów. Dostępne wtyczki (VST3, AU, AAX oraz AAX-DSP) dla zapewnienia automatyki i sterowania usprawniają proces produkcji.

Wtyczki VST3, AU, AAX i AAX-DSP do automatyzacji i sterowania

Marzenia się spełniają

Dla artystów, producentów i inżynierów SPACE (PRZESTRZEŃ) otwiera nowe możliwości przeniesienia publiczności do samego wnętrza ich opowieści w najbardziej autentyczny i emocjonalny sposób.

Konfiguracja głośników

Produkcja dźwiękowa oparta na podejściu obiektowym nie jest ograniczona do konkretnej konfiguracji głośników, może być ona odtwarzana z użyciem różnorodnych konfiguracji od 9 do 128 zespołów głośnikowych, celem zapewnienia dużej elastyczności.

Konfiguracja głośników do 128 obiektów i 128 kanałów wyjściowych

Możliwość niebywale łatwego zaprojektowania systemów nagłośnienia każdej wielkości, od najmniejszych wydarzeń, aż po największe produkcje stadionowe. Stworzenie ofert dla klientów. Odwzorowanie rozkładu poziomu ciśnienia akustycznego SPL jest prezentowane w niezwykle szczegółowy sposób, z dużą dozą realizmu. Nacisk na aspekt czasowy. Przepływ pracy jest równoznaczny z dokładnością, zapewniono dostosowane do potrzeb narzędzia, aby w pełni umożliwić projektantowi korzystanie z systemu.

Inteligentne narzędzia umożliwiają tworzenie kompleksowych projektów bez wysiłku. Użyj szablonu narzędzi do budowania przestrzeni, celem rozmieszczenia głośników w różnorodnych kształtach i układach. System szablonów jest niezwykle potężnym sposobem zarządzania obiektami w ramach układu. Mikrofony pomiarowe mogą zostać rozmieszczone gdziekolwiek w obrębie sceny 3D. Sondy są inteligentnym rozszerzeniem mikrofonów pomiarowych, które czynią dobór problemowym. Funkcja łączenia w grupy definiuje w jaki sposób połączone są matryce liniowe i umożliwiają elektronicznym filtrom dokonanie korekty odległości i kątów propagacji.

Elastyczne projektowanie systemu z System Optimiser

Sam procesor to nie wszystko. W wielokanałowym systemie immersyjnym odpowiedź fazowa każdego zespołu głośnikowego musi wynosić 0° w celu zapewnienia spójności czasowej, poprawionej lokalizacji źródeł dźwięku oraz stabilności przestrzennej. To zachwycające wrażenie immersyjne jest nieosiągalne z konwencjonalnymi głośnikami.

Zespoły głośnikowe CODA Audio o liniowej charakterystyce fazowej, są niezwykle ważną częścią systemu SPACE Immersive System Solution. Główne zalety zespołów głośnikowych o liniowej charakterystyce fazowej stają się nawet ważniejsze w nagłośnieniu wielokanałowym 3D. Zapewniając dokładność fazy bez rozbieżności czasowych pomiędzy różnymi głośnikami, kluczowa informacja dotycząca synchronizacji czasowej jest transmitowana do słuchacza z doskonałą koherencją fazową i dokładnością transjentów.

SPACE HUB

  • Potężny i łatwy w użyciu
  • Niskie czasy opóźnień
  • Do 128 obiektów x 128 kanałów wyjściowych
  • Algorytmy panoramowania 3D wybieralne dla danego obiektu
  • Zaawansowany Silnik Pogłosu
  • Stereo, Mono i Aux (z tłumikiem na dany obiekt) do miksowania subwooferów, dogłośnień, itd.
  • Redundantny Interfejs Dante tm
  • SPACE HUB Control Software zoptymalizowane dla Windows i MacOS
  • Import layoutu z System Optimiser
  • Migawki z regulowanym czasem zanikania
  • Wtyczki VST3, AU, AAX i AAX-DSP dla zapewnienia automatyki i sterowania
  • Kompatybilny z Open Sound Control (OSC)
  • Kompatybilny z PosiStageNet (śledzenie obiektów na scenie)
  • Bardzo ciche chłodzenie
  • Redundantne źródło zasilania (opcjonalnie)