W związku z dynamicznym rozwojem TOMMEX Żebrowscy Sp. z o.o. – firma z ponad 30 letnim doświadczeniem na rynku pro audio, wiodący dystrybutor sprzętu nagłośnieniowego wielu renomowanych, światowych marek – poszukuje doświadczonej osoby na stanowisko:
Manager ds. uruchomień i koordynacji projektów
Zakres obowiązków:
- koordynacja uruchomień systemów nagłośnienia na obiektach na terenie całej polski
- programowanie i uruchomienia systemów nagłośnienia
- przygotowanie dokumentacji warsztatowej oraz powykonawczej
Wymagania
- 3 letnie doświadczenie w pracy przy uruchomieniach systemów nagłośnienia lub pokrewnych
- gotowość do częstych podróży
- umiejętność lutowania
- dobra samoorganizacja
- prawo jazdy kat. B
- język angielski na poziomie komunikatywnym (dodatkowy atut)
Oferujemy
- dogodną formę zatrudnienia – umowę o pracę lub współpracę b2b
- wynagrodzenie oparte na podstawie oraz premii
- zaawansowane szkolenia
- pracę z zaawansowanymi urządzeniami elektroakustycznymi przy ciekawych projektach
CV plus List Motywacyjny prosimy przesyłać na adres: pracuj@tommex.pl
Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę TOMMEX Żebrowscy Sp. J. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).